El Ple al Carrer núm. 7

logo-el-ple-al-carrer

Ple Extraordinari 02/05/16

Ple Extraordinari 30/05/16

Ple Ordinari 27/06/16

➡ S’adjudica la contractació del servei de manteniment de parcs i jardins i es permet la utilització de glifosat (probable cancerigen segons l’OMS).

➡ S’aprova per unanimitat la revocació del nomenament de Franco com alcalde honorari i perpetu de l’Ajuntament de Llorenç del Penedès.

➡ Es retarda l’inici d’obres d’instal·lació de gespa artificial al camp de futbol per un error en l’adjudicació de l’empresa.

➡ Precs i preguntes: Habitatge social, urbanisme, Taula Cultural, Escola de Música Contrapunt, glifosat, seguretat ciutadana, etc.

 

Informació detallada dels arguments i de les votacions de les forces polítiques del consistori llorencenc.

Trobaràs el Ple al Carrer al bloc de Decideix Llorenç i a les bústies de totes les cases de Llorenç.

Apropem els plens a la ciutadania,

obrim portes i finestres de l’Ajuntament de Llorenç,

avancem cap a la sobirania popular!

 

07 El Ple el carrer 27-06-16

3 pensaments sobre “El Ple al Carrer núm. 7

  1. Para poder ejercer nuestras opiniones y escuchar otras sería de interes que la información llegara antes del evento en cuestión, hoy recibimos en priorato baneres el ple al carrer de junio y los plenos fueron en mayo y junio.

    M'agrada

    • Hola Blanca,

      Decideix Llorenç publiquem El Ple al Carrer posteriorment als plens recollint totes les votacions i els arguments que s’hi donen. El redactat i maquetació, les despeses d’impremta i la distribució corren a compte del nostre grup, ja que estem a l’oposició (3 regidors), juntament amb ERC (1) i PSC (1). L’equip de govern està format per 6 regidors de CDC. Per aquet motiu, i al no formar part de forma directa de cap partit polític, no disposem dels suficients recursos per poder dedicar un número a cada ple i ens veiem obligats a agrupar-los de dos en dos o de tres en tres com aquesta última vegada. Malauradament aquest fet retarda l’entrega casa per casa del Ple al Carrer.

      Pel què fa a l’ordre del dia dels plens – llistat dels punts que es debatran i votaran al ple – els intentem compartir el més aviat possible abans de la realització del ple (bloc, facebook i twitter), tenint en compte que l’equip de govern ens l’envia 2 dies hàbils abans del ple.

      Esperem haver-te ajudat i restem a la teva disposició per resoldre qualsevol altre dubte.

      M'agrada

  2. No llego las fechas de los plenos en las fechas previas al pleno sino que la recepción del ple del carrer llego HOY

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s